Detail pracovní pozice

Executive Assistant pro CEO

Hledá se pravá ruka našeho CEO Luboše! Potřebujeme, aby to byla ruka průbojná, pečlivá, organizovaná a stresu odolná. Tvoje role bude klíčová a pod palcem toho budeš mít opravdu hodně. Tvým cílem bude, aby se Luboš mohl více soustředit na strategická rozhodnutí, vedení firmy a aby měl více času na rodinu a další skvělé nápady.

Mám zájem o pozici
Mladá Boleslav
Doporučit známému

Co budeš dělat:

  • Zajistíš efektivní management času. Budeš spravovat Lubošův kalendář a budeš mít přehled o všech jeho schůzkách, poradách atd., kalendář zahrnuje i řízení osobních záležitostí.
  • Vyřizování emailů a komunikace. Budeš efektivně řídit komunikaci, třídit informace od zásadních po ty méně důležité, zajistíš rychlé odezvy a přesné předávání informací mezi Lubošem a DEVINN týmem, obchodními partnery atd.
  • Připravovat dokumenty a zpracovávat důležité informace, často budeš pracovat s důvěrnými, citlivými informacemi.
  • Budeš zajišťovat služební cesty managementu a vše s tím spojené.
  • Podporu recepce a správců budov, koordinaci správy budovy a úklidu, zajišťovat smlouvy s poskytovateli energií, zajištění řemeslníků, komunikovat s poskytovatelem pultu bezpečnosti ochrany.
  • Pohlídáš a postaráš se, abychom měli vždy platné pojistné smlouvy týkající se odpovědnosti, majetku, budov, firemních vozů a cestovního pojištění. Čeká tě komunikace s pojišťovacím brokerem a řešení případných pojistných událostí.
  • Budeš komunikovat a jednat s úřady jako je třeba stavební úřad, hygiena atp., pro správný chod budov.
  • Firemních akcí pořádáme v průběhu roku opravdu hodně. Budeme rádi, když nám pomůžeš zamyslet se nad novými koncepty, s plánováním a organizací.

Co budeš používat:

  • K práci si vystačíš s telefonem, e-mailem a programy MS Office.

Co potřebujeme:

  • Podařilo se ti úspěšně dokončit VŠ, popř. VOŠ, a máš už za sebou min. 2 roky pracovních zkušeností.
  • Jsi pozitivní, v krvi ti proudí samostatnost a pečlivost.
  • Dokážeš si zorganizovat čas, určit priority, jen tak nic tě nerozhodí.
  • Vidíš věci v souvislostech, máš selský rozum a logické myšlení.
  • Word, Excel, Powerpoint, Outlook pro tebe není žádnou neznámou.
  • Angličtinu nebudeš používat denně, ale B1 se ti bude hodit.
  • Máš ŘP sk. B, řídíš dobře a rád(a).

Co nabízíme:

  • Rozmanitou práci v malém, sehraném kolektivu, který funguje skvěle i po lidské stránce.
  • Klidné kanceláře v Čejeticích u Mladé Boleslavi s parkováním hned před domem.
  • Klasické benefity jako flexibilní pracovní doba, 25 dní dovolené, příspěvky na ubytování, dopravu, jazykové kurzy a další.
  • Možnost jít si společně zaplavat před prací nebo se protáhnout na józe po práci.

Co budeš dělat:

  • Zajistíš efektivní management času. Budeš spravovat Lubošův kalendář a budeš mít přehled o všech jeho schůzkách, poradách atd., kalendář zahrnuje i řízení osobních záležitostí.
  • Vyřizování emailů a komunikace. Budeš efektivně řídit komunikaci, třídit informace od zásadních po ty méně důležité, zajistíš rychlé odezvy a přesné předávání informací mezi Lubošem a DEVINN týmem, obchodními partnery atd.
  • Připravovat dokumenty a zpracovávat důležité informace, často budeš pracovat s důvěrnými, citlivými informacemi.
  • Budeš zajišťovat služební cesty managementu a vše s tím spojené.
  • Podporu recepce a správců budov, koordinaci správy budovy a úklidu, zajišťovat smlouvy s poskytovateli energií, zajištění řemeslníků, komunikovat s poskytovatelem pultu bezpečnosti ochrany.
  • Pohlídáš a postaráš se, abychom měli vždy platné pojistné smlouvy týkající se odpovědnosti, majetku, budov, firemních vozů a cestovního pojištění. Čeká tě komunikace s pojišťovacím brokerem a řešení případných pojistných událostí.
  • Budeš komunikovat a jednat s úřady jako je třeba stavební úřad, hygiena atp., pro správný chod budov.
  • Firemních akcí pořádáme v průběhu roku opravdu hodně. Budeme rádi, když nám pomůžeš zamyslet se nad novými koncepty, s plánováním a organizací.

Co budeš používat:

  • K práci si vystačíš s telefonem, e-mailem a programy MS Office.

Co potřebujeme:

  • Podařilo se ti úspěšně dokončit VŠ, popř. VOŠ, a máš už za sebou min. 2 roky pracovních zkušeností.
  • Jsi pozitivní, v krvi ti proudí samostatnost a pečlivost.
  • Dokážeš si zorganizovat čas, určit priority, jen tak nic tě nerozhodí.
  • Vidíš věci v souvislostech, máš selský rozum a logické myšlení.
  • Word, Excel, Powerpoint, Outlook pro tebe není žádnou neznámou.
  • Angličtinu nebudeš používat denně, ale B1 se ti bude hodit.
  • Máš ŘP sk. B, řídíš dobře a rád(a).

Co nabízíme:

  • Rozmanitou práci v malém, sehraném kolektivu, který funguje skvěle i po lidské stránce.
  • Klidné kanceláře v Čejeticích u Mladé Boleslavi s parkováním hned před domem.
  • Klasické benefity jako flexibilní pracovní doba, 25 dní dovolené, příspěvky na ubytování, dopravu, jazykové kurzy a další.
  • Možnost jít si společně zaplavat před prací nebo se protáhnout na józe po práci.

Na co se můžeš těšit

Mám zájem o pozici

Naše benefity

Malá ochutnávka toho,
co tě čeká - typický úkol

Pro jednoho klienta právě stavíme úložiště ze second-life baterií.Dodáváme ho na klíč, včetně softwaru.

1. Spojit se s vývojáři, poznat mechanickou část a zjistit, copotřebujeme ovládat, které parametry je hlídat nebo co se mázobrazovat na displeji uživatelského rozhraní

2. Navrhnout aplikaci od A do Z, včetně bezpečnostních notifikací,chybových stavů…

3. Naprogramovat aplikaci a být u projektu od startu po předání.Zúčastníš se testování i jednání s klientem. Aplikace bude doslova„tvoje dítě“.

#tohlejedevinn

Technika v akci

Technika v akci

Technika v akci

Technika v akci

více informací o nás

Jak to celé proběhne?

Vaše reakce na inzerát

Nejdůležitější krok je dát nám vědět Váš zájem o pozici. Nemusíte být nervózní, my Vás potřebujeme stejně jako Vy nás. Pošlete nám CVčko a pár údajů o sobě.

Krátký telefonní rozhovor

Honza nebo Vendy z našeho HR oddělení Vám zavolají a popovídáte si víc o Vašem zájmu o danou pozici. Zabere to většinou do dvaceti minut a obě strany tak zjistí, jak jsou na tom.

Osobní setkání

Potkáme se přímo u nás v Hračkárně, kde si nad kafem popovídáme o Vás a pozici, na kterou se hlásíte. Pokud si sedneme, ve druhém kole se už půjdeme podívat přímo na Vaše budoucí pracoviště, kde se budete moct porozhlédnout a potkat i svoje budoucí kolegy.

Pošleme nabídku

Každému uchazeči chceme ušít nabídku naší práce opravdu na míru. Zohledníme Vaše požadavky z pohovorů a zkusíme přidat ještě něco navíc. Můžete se těšit na individuální a přehlednou nabídku práce, kterou dostanete jen Vy. Žádný obecný e-mail.

Plácneme si?

Pak už budeme jenom doufat, že se nabídka bude líbit a dohodneme si detaily.

Ozvěte se nám

Uploading...
fileuploaded.jpg
Upload failed. Max size for files is 10 MB.
Děkujeme, vaše reakce se v pořádku odeslala. Ozveme se vám co nejdříve.
Jejda! Něco se pokazilo.
Děkujeme, vaše reakce se v pořádku odeslala. Ozveme se vám co nejdříve.
Jejda! Něco se pokazilo.

Nejčastěji se ptáte

2014

  • Rozjíždíme firmu
  • Přijímáme první 3 zaměstnance
  • Realizujeme první vývojový projekt pro ŠKODA AUTO v oblasti vývoje vozu

2015

  • Náš vývojový tým se rozrůstá na 20 lidí
  • Získáváme certifikaci ISO 9001
  • Začínáme hledat prostory v Mladé Boleslavi

2016

  • Kupujeme objekt v Mladé Boleslavi
  • Rekonstruujeme a otevíráme Vývojové centrum Hračkárna
  • Vyvíjíme a homologujeme přídavné světlomety pro ŠKODA Motorsport

2017

  • Zahajujeme sériovou výrobu přídavných světlometů pro ŠKODA Motorsport
  • Jsme výhradním dodavatelem zkoušek osvětlení vozu pro ŠKODA AUTO
  • Máme 60 zaměstnanců

2018

  • Investujeme 12 mil. Kč do vlastní zkušebny
  • Spolupracujeme na vývoji s výzkumnými organizacemi jako je ÚJV Řež, ČVUT, FEL, ZČU
  • Čerpáme dotace na inovační vouchery a patentujeme výsledky vývoje
  • Stáváme se členy HYTEP – České vodíkové technologické platformy

2019

  • Uskutečnili jsme první zážeh palivového článku našeho vodíkového zařízení H2BASE
  • Získáváme certifikaci ISO27001
  • Představili jsme 3 nové designy přídavných světel
  • Posílili jsme naše technické vybavení o klimatickou SoSi komoru

2020

  • Uvádíme na trh náš vodíkový generátor H2BASE
  • Tomáš Tomeček se účastní Africa Eco Race s našimi přídavnými světlomety
  • Zrekonstruovali jsme naše sídlo v Jablonci nad Nisou
  • Investice do vlastního certifikovaného pracoviště pro vývoj a testování H2 aplikací v Jablonci nad Nisou

2021

  • Poprvé na světě napájíme vodíkem stage na hudebním festivalu – Rock for People
  • Získáváme akreditaci naší zkušební laboratoře
  • Stáváme se součástí projektu vodíkové Tatry
  • Na trh uvádíme náš systém monitoringu trakčních baterií Watchdog
Podělíte se s námi o vaše cookies?
Ano, i náš web používá cookies. Díky povolení cookies vám budeme moct zprostředkovat nevšední zážitek při prohlížení našeho webu.