Detail pracovní pozice
Láká tě práce, která dýchá motorsportem? Připoj se k týmu zákaznického servisu a ponoř se do světa závodních aut! Tvým úkolem bude starat se o přidělené zákazníky, kteří si nakupují náhradní díly. Budeš s nimi komunikovat přes e-mail a telefon, zadávat objednávky do SAP a organizovat přepravu. Tvým úkolem bude také řešit i reklamace a další požadavky. Několikrát do roka vyrazíš na závody po Evropě třeba do Monte Carla nebo Finska, kde se budeš starat o prodej dílů přímo na místě spolu s technikem.
Nejdůležitější krok je dát nám vědět Váš zájem o pozici. Nemusíte být nervózní, my Vás potřebujeme stejně jako Vy nás. Pošlete nám CVčko a pár údajů o sobě.
Honza nebo Vendy z našeho HR oddělení Vám zavolají a popovídáte si víc o Vašem zájmu o danou pozici. Zabere to většinou do dvaceti minut a obě strany tak zjistí, jak jsou na tom.
Potkáme se přímo u nás v Hračkárně, kde si nad kafem popovídáme o Vás a pozici, na kterou se hlásíte. Pokud si sedneme, ve druhém kole se už půjdeme podívat přímo na Vaše budoucí pracoviště, kde se budete moct porozhlédnout a potkat i svoje budoucí kolegy.
Každému uchazeči chceme ušít nabídku naší práce opravdu na míru. Zohledníme Vaše požadavky z pohovorů a zkusíme přidat ještě něco navíc. Můžete se těšit na individuální a přehlednou nabídku práce, kterou dostanete jen Vy. Žádný obecný e-mail.
Pak už budeme jenom doufat, že se nabídka bude líbit a dohodneme si detaily.