Detail pracovní pozice

Tester řídících jednotek motoru

Staň se srdcem našeho týmu testerů! Přidej se k nám a získej možnost ovlivňovat vývoj SW motorových řídících jednotek přímo z pilotní kabiny. Tvá činnost bude klíčová, protože bez tebe by auta nemohla vyrazit na silnice. Rozložení práce je ideání. 60% v autě, 40% za stolem!

Mám zájem o pozici
Mladá Boleslav
Doporučit známému

Co budeš dělat?

  • Provádět GST, což je důkladná kontrola softwaru a hardwaru řídících jednotek motoru před jejich finálním uvolněním do dalšího vývoje.
  • Flashovat řídící jednotky pomocí nejnovějších technologií, zajišťovat správnou identifikaci a kódování.
  • Testovat řídící jednotky na základě statických a dynamických testů, včetně kontrol funkčnosti indikátorů poruch, diagnostických relací a měření emisních systémů.
  • Používat diagnostické nástroje a software pro analýzu a řešení problémů (ODIS, DiagRA, Cardaq).
  • Spolupracovat s vývojovými týmy a projektovými manažery motorových jednotek, sdílet zpětnou vazbu a doporučení pro optimalizaci a vylepšení.
  • Připravovat testovací plány a protokoly, analyzovat data a vytvářet zprávy pro podporu rozhodování o uvolnění softwaru.

S čím budeš pracovat?

  • Diagnostické nástroje ODIS, DiagRA, Cardaq
  • MS office: především Excel a Powerpoint
  • Telefon, mail

Co od tebe očekáváme?

  • Hlubší praktickou zkušenost s diagnostikou vozidel.
  • Systémovost a dobrý time management
  • Víš, co je makro v Excelu (nebudeš vytvářet, jen používat). Jsi schopen vytvořit srozumitelnou prezentaci.
  • Kromě techniky budeš dost komunikovat s různými kolegy. Nemáš problém s tím zvednout telefon a obvolat potřebné.  
  • Zájem o nejnovější automobilové technologie a ochotu se neustále učit nové věci.
  • Min. SŠ vzdělání
  • ČJ – rodilý mluvčí, AJ –  min. B1 (tvůj kolega nebude mluvit česky)
  • ŘP sk. B – Najeto min. 50.000 km

 Co nabízíme?

  • Práci, kde uvidíš výsledek a budeš mít na něj vliv. Bez tvé práce nemůže dojít k uvolnění SW
  • Propojení kancelářské činnosti s testováním v autě a jízdní zkoušky. (60% testování v autě)
  • Velmi odbornou a úzce zaměřenou činnost
  • Aktivní využívání diagnostických toolů a nabití velkého know-how v oblasti SW motorových jednotek
  • Tým, který to má podobně jako ty. Auta nás baví.

Co budeš dělat?

  • Provádět GST, což je důkladná kontrola softwaru a hardwaru řídících jednotek motoru před jejich finálním uvolněním do dalšího vývoje.
  • Flashovat řídící jednotky pomocí nejnovějších technologií, zajišťovat správnou identifikaci a kódování.
  • Testovat řídící jednotky na základě statických a dynamických testů, včetně kontrol funkčnosti indikátorů poruch, diagnostických relací a měření emisních systémů.
  • Používat diagnostické nástroje a software pro analýzu a řešení problémů (ODIS, DiagRA, Cardaq).
  • Spolupracovat s vývojovými týmy a projektovými manažery motorových jednotek, sdílet zpětnou vazbu a doporučení pro optimalizaci a vylepšení.
  • Připravovat testovací plány a protokoly, analyzovat data a vytvářet zprávy pro podporu rozhodování o uvolnění softwaru.

S čím budeš pracovat?

  • Diagnostické nástroje ODIS, DiagRA, Cardaq
  • MS office: především Excel a Powerpoint
  • Telefon, mail

Co od tebe očekáváme?

  • Hlubší praktickou zkušenost s diagnostikou vozidel.
  • Systémovost a dobrý time management
  • Víš, co je makro v Excelu (nebudeš vytvářet, jen používat). Jsi schopen vytvořit srozumitelnou prezentaci.
  • Kromě techniky budeš dost komunikovat s různými kolegy. Nemáš problém s tím zvednout telefon a obvolat potřebné.  
  • Zájem o nejnovější automobilové technologie a ochotu se neustále učit nové věci.
  • Min. SŠ vzdělání
  • ČJ – rodilý mluvčí, AJ –  min. B1 (tvůj kolega nebude mluvit česky)
  • ŘP sk. B – Najeto min. 50.000 km

 Co nabízíme?

  • Práci, kde uvidíš výsledek a budeš mít na něj vliv. Bez tvé práce nemůže dojít k uvolnění SW
  • Propojení kancelářské činnosti s testováním v autě a jízdní zkoušky. (60% testování v autě)
  • Velmi odbornou a úzce zaměřenou činnost
  • Aktivní využívání diagnostických toolů a nabití velkého know-how v oblasti SW motorových jednotek
  • Tým, který to má podobně jako ty. Auta nás baví.

Na co se můžeš těšit

Mám zájem o pozici

Naše benefity

Malá ochutnávka toho,
co tě čeká - typický úkol

Pro jednoho klienta právě stavíme úložiště ze second-life baterií.Dodáváme ho na klíč, včetně softwaru.

1. Spojit se s vývojáři, poznat mechanickou část a zjistit, copotřebujeme ovládat, které parametry je hlídat nebo co se mázobrazovat na displeji uživatelského rozhraní

2. Navrhnout aplikaci od A do Z, včetně bezpečnostních notifikací,chybových stavů…

3. Naprogramovat aplikaci a být u projektu od startu po předání.Zúčastníš se testování i jednání s klientem. Aplikace bude doslova„tvoje dítě“.

#tohlejedevinn

Technika v akci

Technika v akci

Technika v akci

Technika v akci

více informací o nás

Jak to celé proběhne?

Vaše reakce na inzerát

Nejdůležitější krok je dát nám vědět Váš zájem o pozici. Nemusíte být nervózní, my Vás potřebujeme stejně jako Vy nás. Pošlete nám CVčko a pár údajů o sobě.

Krátký telefonní rozhovor

Honza nebo Vendy z našeho HR oddělení Vám zavolají a popovídáte si víc o Vašem zájmu o danou pozici. Zabere to většinou do dvaceti minut a obě strany tak zjistí, jak jsou na tom.

Osobní setkání

Potkáme se přímo u nás v Hračkárně, kde si nad kafem popovídáme o Vás a pozici, na kterou se hlásíte. Pokud si sedneme, ve druhém kole se už půjdeme podívat přímo na Vaše budoucí pracoviště, kde se budete moct porozhlédnout a potkat i svoje budoucí kolegy.

Pošleme nabídku

Každému uchazeči chceme ušít nabídku naší práce opravdu na míru. Zohledníme Vaše požadavky z pohovorů a zkusíme přidat ještě něco navíc. Můžete se těšit na individuální a přehlednou nabídku práce, kterou dostanete jen Vy. Žádný obecný e-mail.

Plácneme si?

Pak už budeme jenom doufat, že se nabídka bude líbit a dohodneme si detaily.

Ozvěte se nám

Uploading...
fileuploaded.jpg
Upload failed. Max size for files is 10 MB.
Děkujeme, vaše reakce se v pořádku odeslala. Ozveme se vám co nejdříve.
Jejda! Něco se pokazilo.
Děkujeme, vaše reakce se v pořádku odeslala. Ozveme se vám co nejdříve.
Jejda! Něco se pokazilo.

Nejčastěji se ptáte

2014

  • Rozjíždíme firmu
  • Přijímáme první 3 zaměstnance
  • Realizujeme první vývojový projekt pro ŠKODA AUTO v oblasti vývoje vozu

2015

  • Náš vývojový tým se rozrůstá na 20 lidí
  • Získáváme certifikaci ISO 9001
  • Začínáme hledat prostory v Mladé Boleslavi

2016

  • Kupujeme objekt v Mladé Boleslavi
  • Rekonstruujeme a otevíráme Vývojové centrum Hračkárna
  • Vyvíjíme a homologujeme přídavné světlomety pro ŠKODA Motorsport

2017

  • Zahajujeme sériovou výrobu přídavných světlometů pro ŠKODA Motorsport
  • Jsme výhradním dodavatelem zkoušek osvětlení vozu pro ŠKODA AUTO
  • Máme 60 zaměstnanců

2018

  • Investujeme 12 mil. Kč do vlastní zkušebny
  • Spolupracujeme na vývoji s výzkumnými organizacemi jako je ÚJV Řež, ČVUT, FEL, ZČU
  • Čerpáme dotace na inovační vouchery a patentujeme výsledky vývoje
  • Stáváme se členy HYTEP – České vodíkové technologické platformy

2019

  • Uskutečnili jsme první zážeh palivového článku našeho vodíkového zařízení H2BASE
  • Získáváme certifikaci ISO27001
  • Představili jsme 3 nové designy přídavných světel
  • Posílili jsme naše technické vybavení o klimatickou SoSi komoru

2020

  • Uvádíme na trh náš vodíkový generátor H2BASE
  • Tomáš Tomeček se účastní Africa Eco Race s našimi přídavnými světlomety
  • Zrekonstruovali jsme naše sídlo v Jablonci nad Nisou
  • Investice do vlastního certifikovaného pracoviště pro vývoj a testování H2 aplikací v Jablonci nad Nisou

2021

  • Poprvé na světě napájíme vodíkem stage na hudebním festivalu – Rock for People
  • Získáváme akreditaci naší zkušební laboratoře
  • Stáváme se součástí projektu vodíkové Tatry
  • Na trh uvádíme náš systém monitoringu trakčních baterií Watchdog
Podělíte se s námi o vaše cookies?
Ano, i náš web používá cookies. Díky povolení cookies vám budeme moct zprostředkovat nevšední zážitek při prohlížení našeho webu.